عمل زیبایی چشم چیست؟
نوشته شده توسط : atiyhe

عمل زیبایی چشم چیست؟

عمل زیبایی چشم یکی از انواع عمل‌هاست که با هدف زیبایی بیشتر انجام می‌شود. در این جراحی، جراح با توجه ‌به مدل چشم و نیاز شخص، عیوب را برطرف نموده و زیبایی را به ظاهر چشم‌ ها بر می‌گرداند. مشکلاتی که در رابطه با چشم و زیبایی آن وجود دارد، ممکن است در اثر افزایش سن ایجاد شود و یا ارثی باشد. در هر صورت می‌‌توان با کمک عمل زیبایی چشم این عیوب را مقداری برطرف نمود.
بعضی از مشکلات چشم که ظاهری هستند، ممکن است شما را پیرتر از سنتان نشان دهد. برای ‌مثال پف زیر چشم یا افتادگی پلک، سن را بالا برده و حتی در بعضی افراد سبب کاهش بینایی می‌شود.
جراحی زیبایی پلک یا با نام دیگر بلفاروپلاستی، یک عمل جراحی جهت بهبود ظاهر پلک‌های شخص است. جراحی زیبایی پلک می‌تواند روی هر دو پلک پایینی و بالایی یا تنها یکی از آن‌ها انجام شود. جراحی زیبایی پلک هم برای زیباسازی نواحی اطراف چشم و هم برای درمان مشکلات عملکردی پلک استفاده می‌شود.
جراحی زیبایی پلک به برداشت چربی و پوست‌های اضافی پلک پایین و یا بالا که در اثر افزایش سن (یا عوامل دیگر) ایجاد شده ‌اند اطلاق می‌شود و در نتیجه، سبب رفع چین و چروک‌ها و پیشگیریی از افتادگی پلک می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: